2 lata gwarancji.
Jeśli korzystając z produktu ujawniły się wady fabryczne, możesz na tej podstawie złożyć reklamację w ciągu 30 dni od wykrycia wady. Przez złożenie reklamacji rozumiemy dostarczenie towaru razem z formularzem reklamacyjnym do siedziby naszego sklepu.
Jak poprawnie złożyć reklamację?
1. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny lub skorzystaj z własnego.
2. Zapakuj bezpiecznie towar wraz z formularzem reklamacji i, jeśli to możliwe, z dokumentem zakupu
3. Wyślij przesyłkę na adres naszej siedziby. Preferowana przez nas forma dostawy: Poczta Polska, list polecony.
Kolejne kroki
W ciągu 14 dni licząc od kolejnego dnia po otrzymaniu reklamacji, poinformujemy Cię o uznaniu, nieuznaniu lub częściowym uznaniu zgłoszenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji podejmiemy następujące kroki:
- odeślemy towar pozbawiony wady,
gdy nie będzie możliwa naprawa
- wyślemy nowy egzemplarz produktu,
gdy nie będzie możliwa wymiana(brak w magzynie)
- przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy, którego skutkiem może być wymiana towaru na inny lub zwrot gotówki za towar i przesyłkę.